Często zadawane pytania
- Czym jest Pakupaku.pl?
- Jak wygląda proces rezerwacji w Pakupaku.pl?
- Ile kosztuje korzystanie z serwisu?
- Dokonałem rezerwacji usługi. Co dalej?
- Gdzie znajdę telefon do firmy, w której dokonałem rezerwacji usługi?
- Czy w serwisie Pakupaku.pl jest możliwa płatność online za zarezerwowaną usługę?
- Czy dokonując rezerwację muszę wpłacać zaliczkę?
- Czy mogę także zlecić montaż mebli?
- Czy w serwisie Pakupaku.pl są prezentowane opinie i oceny firm przewozowych?
- Czy mogę dodać komentarz dla firmy przewozowej?
Czym jest Pakupaku.pl?
Pakupaku.pl jest serwisem, w którym w bardzo prosty sposób znajdziesz i porównasz ceny usług przeprowadzkowo - przewozowych w Twojej okolicy.
Jak wygląda proces rezerwacji w Pakupaku.pl?
Proces rezerwacji jest prosty. Wypełniasz formularz, porównujesz i rezerwujesz najkorzystniejszą ofertę. Po dokonaniu rezerwacji w serwisie Pakupaku.pl wybrana firma przewozowa otrzyma Twoje dane i skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów przeprowadzki lub przewozu. Na Twój adres e-mail zostanie również wysłany kontakt do wybranej przez Ciebie firmy. Namawiamy do osobistego kontaktu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
Ile kosztuje korzystanie z serwisu?
Użytkownicy korzystający z serwisu Pakupaku.pl nie ponoszą żadnych opłat. Pamiętaj jednak, że dzwoniąc na naszą infolinię naliczana jest opłata zgodna z taryfą operatora.
Dokonałem rezerwacji usługi. Co dalej?
Po dokonaniu rezerwacji w serwisie Pakupaku.pl, Twoje dane kontaktowe zostaną przekazane wybranej przez Ciebie firmie przewozowej. Jeżeli dokonałeś rezerwacji w godzinach 8:00 - 19:00 firma powinna skontaktować się z Tobą natychmiast w celu ustalenia szczegółów przewozu. Dokonywanie rezerwacji w godzinach 19:00 - 08:00 może opóźnić kontakt ze strony firmy do jej przyszłych godzin roboczych. Pamiętaj, że po dokonaniu rezerwacji na Twój adres e-mail zostanie wysłany kontakt do wybranej firmy. W przypadku braku kontaktu ze strony firmy przeprowadzkowej, prosimy o osobisty kontakt pod wskazany numer telefonu.
Gdzie znajdę telefon do firmy, w której dokonałem rezerwacji usługi?
Kontakt do firmy, u której dokonałeś rezerwacji usługi widoczny jest na ekranie potwierdzającym dokonanie rezerwacji. Ponadto numer kontaktowy wysyłany jest również na podany przez Ciebie adres e-mail. Pamiętaj, że nie musisz osobiście kontaktować się z firmą przeprowadzkową. Jej pracownik skontaktuje się z Tobą zaraz po dokonaniu rezerwacji.
Czy w serwisie Pakupaku.pl jest możliwa płatność online za zarezerwowaną usługę?
Nie, w serwisie Pakupaku.pl nie ma możliwości dokonania zapłaty za zarezerwowaną usługę przeprowadzkową lub przewozową. Wszelkie płatności odbywają się pomiędzy Tobą a firmą, w której dokonałeś rezerwacji.
Czy dokonując rezerwację muszę wpłacać zaliczkę?
Nie, w serwisie Pakupaku.pl nie trzeba dokonywać wpłat zaliczek, żeby zarezerwować usługę przeprowadzkową lub przewozową. Wszelkie płatności odbywają się pomiędzy Tobą a firmą, w której dokonałeś rezerwacji.
Czy mogę zlecić montaż mebli?
Tak, w ofercie znajdziesz także taką mozliwość - profesjonalny montaż mebli (Gdańsk / Trójmiasto)
Czy w serwisie Pakupaku.pl są prezentowane opinie i oceny firm przewozowych?
Tak, serwis Pakupaku.pl umożliwia zapoznanie się z opiniami innych użytkowników, którzy skorzystali wcześniej z usług danej firmy przeprowadzkowej. Dla każdej firmy jest również wyznaczana ogólna ocena. Oceny i komentarze znajdują się na liście wyników wyszukiwania, tuż pod zdjęciem każdej firmy.
Czy mogę dodać komentarz dla firmy przewozowej?
Tak, po zrealizowaniu usługi zostaniesz poproszony drogą mailową o skomentowanie firmy, która świadczyła Ci usługi. Twoja opinia jest dla nas i innych użytkowników serwisu bardzo ważna!