Godziny otwarcia : Pn - Pt. 10.00 - 18.00
Zadzwoń

512 055 650

Napisz maila

kontakt@pakupaku.pl

23 lutego 2022 - Autor:

Przeprowadzki firm w Trójmieście

My – Pokolenie Y, Milenialsi, Generacja Z czy też pokolenie Ikea – młodzi, wykształceni i bez pracy. Często wierzymy rodzicom, że dobre napisanie matury zapewni nam dostanie się na dobre studia, co za tym idzie, dobre wykształcenie, co za tym idzie, dobrze płatną pracę, a co za tym idzie, zadowolenie. Wielu z nas nabrało się na ten haczyk i uwierzyło pokoleniu, które „przeminęło”. Przecież teraz są nasze czasy, nasze warunki, my tutaj mamy głos! Ale czy na pewno?  

Błąkamy się po mieście, często narzekając na swoją sytuację. Przecież robiłem to, co powinien robić każdy dobrze zapowiadający się człowiek… ale dlaczego nie mam pracy? Dlaczego akurat ja? Odpowiedź jest prosta – bo nie potrzebujemy już pseudo intelektualistów bez praktycznej wiedzy. Potrzebujemy ludzi, którzy nie boją się wyzwań, którzy są odważni i zawzięci. Potrzebujemy ludzi, którzy sami rozkręcą własny biznes! 

Rola małych przedsiębiorstw w gospodarce państwa

Według najnowszych badań, w krajach najlepiej rozwiniętych, duży odsetek PKB (produktu krajowego brutto) wytwarzają małe, lokalne firmy. Statystycznie jest ich więcej niż Polsce biorąc nie tylko ich ilość pod uwagę, ale również w przeliczeniu na powierzchnię państwa oraz na generowany dochód. Tego nam brakuje! Są w naszym kraju programy mające zapewnić pomoc małym, rozwijającym się firmom i jeśli ktoś wie, jak to wykorzystać – to już połowa drogi do sukcesu. Musimy po prostu zrozumieć, że jeśli sami nie zaczniemy działać, to nikt tego za nas nie zrobi i to właśnie od nas zależy sytuacja państwa za 10 – 20 lat. To jest udowodnione, że mniejsze przedsiębiorstwa mają zbawienne działanie dla gospodarki, tylko dlaczego się o tym nie mówi we wiadomościach? 

Gdy podejmiesz ten krok

Zakładanie firmy równa się pełno papierkowej roboty. Tworzenie identyfikacji wizualnej, tworzenie produktów, usług, zaopatrzenie się materiały promocyjne i przede wszystkim wynajęcie lokalu. Ludzie często nawet nie zdają sobie spawy z tego, jak ważne jest odpowiednie zadbanie o wizerunek oraz zapominają o tym, że wizerunek to nie tylko logo i reklamówki, ale też budynek, w którym jest siedziba formy, to też personel. Więc gdy dopiero teraz się zorientowałeś, że brakuje ci podstawowych spraw związanych z PR (Public Relations), czas to zmienić! 

Zacznijmy od przeprowadzki!

Z tego powodu, że jestem z Gdańska, zawężę moją opowieść tylko do przeprowadzki firm w Trójmieście

Wiadomo, że nie można od początku wynająć ładnego lokalu ze względu na ograniczone finanse – każdy to rozumie. Jednak po pewnym czasie należy lepiej zadbać o wizerunek firmy i o komfort pracowników. Gdy zaczniecie już szukać swojego wymarzonego lokalu – z przeszklonymi ścianami i eleganckimi drzwiami z Twoim nazwiskiem na nich – warto zwrócić uwagę na kilka czynników, oto kilka z nich. 

1. Nie wydawaj połowy twoich dochodów na sam lokal – to musi być dokładnie przemyślana decyzja, musisz wcześniej rozważyć miesięczne koszty w porównaniu do dochodów.

2. Znajdź lokalizację na Trójmiasto odpowiednią do twoich potrzeb. Jest to biuro formy transportowej? Nie szukaj lokalizacji w centrum miasta, gdzie lokale są drogie i nieopłacalne! Poszukaj na obrzeżach – tam o wiele łatwiej trafisz na korzystną cenę, a przy tym biuro może wyglądać o wiele lepiej niż w centrum, oraz będzie więcej przestrzeni. Odwrotnie sprawa się ma w stosunku do kawiarni. Tutaj preferowane są okolice centrum lub bliżej morza – należy szukać miejsc, gdzie jest więcej ludzi. Gdy zobaczą w oknie wystawowym kawałek pysznego tortu czekoladowego, nie zawsze potrafią sobie odmówić 😉

3. Zwróć uwagę na układ pomieszczeń. Przykładowo: Jeśli ludzie nie będą czekali w kolejkach, nie musi być WC dla klientów – wystarczy dla personelu. Jeśli zatrudoach parę osób, warto zapewnić im własne biura, lub chociaż trochę przestrzeni, ale do tego miejsce, w którym będą się mogły spotkać i wymieniać pomysłami – wszystko zależy od Was – należy tylko patrzeć przyszłościowo.

4. Jest wiele ofert przeprowadzki firm w Trójmieście, a zależy Wam przed wszystkim na korzystnej proporcji ceny do jakości usługi. W tym celu szukamy porównywarek (idealna w tej sytuacji jest storna internetowa pakupaku.pl – wejdźcie i się sami przekonajcie). Ja tymczasem przedstawię Wam krótki przewodnik, jak korzystać z tej strony internetowej. 

Pakupaku.pl, czyli dla każdego coś dobrego

Załóżmy, że już poszukaliście swojej idealnej lokalizacji i teraz stoicie przed kolejnym problemem – w jaki sposób te wszystkie rzeczy przetransportować? Czy nic nie zginie w trakcie przeprowadzki waszej firmy w Trójmieście? Jak znaleźć zaufaną firmę transportową? Jak wcześniej wpomniałam, wystaczy skorzystać z wyszukiwarki. Ale zacznijmy od początku:

Najpierw trzeba wybrać, jakiego rodzaju ma to być transport: czy to ma być przewóz rzeczy, transport towaru do sklepu, przeprowadzka mieszkania, czy też przeprowadzka firmy w Trójmieście.  Następnie możemy wpisać dokładną nazwę ulicy, z której się „eksmitujemy” i ulicę, na którą chcemy przenieść firmę. Wybieramy sobie datę, nawet zakres godzin: od 8.00 – 12.00 ; 12.00 – 16.00 lub 16.00 – 20.00, co nam umożliwi dokładne zaplanowanie dnia. Wybieramy również, czy potrzebujemy kogoś do pomocy w przeprowadzce. Możemy wybrać opcję, że sami wszystko ładujemy. że potrzebujemy jednego pomocnika, lub że wszystko robią pracownicy, bez naszej ingerencji. Moim zdaniem jest to świetna opcja – każdy znajdzie coś dla siebie! 

Przewóz rzeczy niestandardowych podczas przeprowadzki

Jeśli przewozimy rzeczy wielkogabarytowe (np. stół bilardowy, pianino), to zaznaczamy taką opcję i wtedy strona nas przekieruje do indywidualnego formularza, w którym musimy zaznaczyć, czy w budynkach jest winda, podajemy dane kontaktowe i dokładny opis rzeczy do przewiezienia. Następnie czekamy na wiadomość zwrotną, ponieważ przewóz rzeczy wielkogabarytowych jest bardziej skomplikowaną procedują niż prosta przeprowadzka. To jest już level up – to jest przeprowadzka firmy w Trójmieście! Jednak jeśli nie przewozimy nic takiego, to strona przekieruje nas, aby wybrać wielkość przenoszonej firmy – czy jest to jednopokojowe biuro o powierzchni do 25 m2, , czy 2-3 pokojowe biuro o powierzchni do 60 m2 , lub 4-5 pokojowe biuro o powierzchni do 100 m2.

Wtedy już mamy wszystko jak an dłoni – pokazane jest zestawienie ofert różnych firm, podliczona jest ilość kilometrów, czytelnie pokazana stawka godzinowa danej firmy transportowej umożliwiającej przeprowadzki w Trójmieście. Możemy dowolnie manipulować wynikami, sprawdzać, ile wyniosłyby koszty, gdybyśmy sami ładowali towar, ile za jednego pracownika, ile za rozładowanie towary bez naszej ingerencji. Wszystko jest jak na dłoni. Widzimy też zdjęcia samochodów, dzięki czemu możemy się upewnić, czy mamy do czynienia z porządną firmą. 

Przejdźmy do rezerwacji!

Aby zarezerwować transport w konkretnym dniu przeprowadzki firmy w Trójmieście, należy podać swoje dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz mamy pole do pisania tego, co chcemy przewieźć. Aby wszystko było jasne i bez komplikacji. Następnie widzimy podsumowanie rezerwacji  i sprawdzamy czy wszystko się zgadza. Nie chcemy w końcu żadnych niepotrzebnych nieporozuemiń, wiec bardzo spodobał mi się ten pomysł. 

Co dalej?

Po dokonaniu rezerwacji firma przewozowa skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia szczegółów przewozu. Na e-mail zostanie również przesłane potwierdzenie rezerwacji wraz z numerem telefonu do firmy przeprowadzkowej. Wszystkie rozliczenia i płatności są regulowane bezpośrednio z firmą przewozową. W przypadku zrezygnowania z usługi, nie ponosisz żadnych kosztów związanych z rezerwacją. UWAGA!!! W przypadku rezygnacji z usługi jak najszybciej skontaktuj się z firmą przewozową! 

Po przeprowadzce do Trójmiasta

No cóż, po przeprowadzce na nowo urządzamy przestrzeń, możemy wykazać się kreatywnością, możemy zacząć od podstaw. Właśnie w taki sposób zaczyna się budowanie na nowo wizerunku firmy! Współczesny rynek polega na tym, że duzi zjadają małych, ale to się musi zmienić. Dzięki odpowiedniej identyfikacji wizualnej możesz zacząć o wiele lepiej prosperować – Wygląd budynku, w którym założymy siedzibę tez jest wizytówką firmy.

Tak samo jak jak wystrój wnętrza oraz podejście pracowników do klientów i ich zadbany wygląd. Od tak podstawowych spraw możemy przejść wreszcie- do kreowania wizerunku naszych usług i produktów. Dzięki odpowiedniej identyfikacji wizualnej możemy zdziałać o wiele więcej niż bezustanną pracą po godzinach bez zapewnionego odpowiedniego wyglądu otoczenia. 

Przyjazna firma

Przejdźmy jednak o krok dalej – zróbmy wszystko, co w naszej mocy, aby nasze biuro było miejscem przyjaznym. Nie tylko dla nas, ale też dla pracowników i dla klientów. Wolicie wystrój bardziej przytulny czy nowoczesny? Drewno czy metal? Roślinki w narożach czy miejska pustynia? Mozę myślałeś o stworzeniu dużego emblematu z nazwą firmy na ścianie? Jesteś teraz kreatorem i możesz wszystko! Czas na rewolucję.

Każda inwestycja we własną firmę się opłaca – odnosi  się to nie tylko do polepszania jakości oferowanych usług, ale też do polepszania wizerunku. Jesteś tym, jak Cię widzą inni? Może i są to niesprawiedliwe słowa, ale w świecie biznesu są jak najprawdziwsze. Jeśli ludzie Cię będą postrzegali jaka biedaka – będziesz nim. Jeśli dostrzegą potencjał i zaczną w Ciebie inwestować – będziesz  na topie. Będziesz dobrze prosperował będziesz się rozwijał. W końcu to właśnie o rozwój w tym wszystkim chodzi. 

Jeszcze kilka słów na koniec – wyobraźcie sobie siebie w nowej przestrzeni, którą możecie kreować tak, jak tylko chcecie. Ogranicza Was jedynie wyobraźnia. Jaka ta przestrzeń jest? Zastanówcie się. A  później pomyślcie, że to nie jest tylko głupawe, dziecinne marzenie, tylko coś możliwego do zrealizowania! już teraz, już na wyciągnięcie ręki! Moja mam od zawsze mi powtarzała, że jeśli czegoś naprawdę chcesz, znajdziesz drogę, aby to mieć. Nie rozumiałam tego, Wdawało mi się, że nawet mimo tego, że bardzo chcę milion dolarów, to tego nie mam. Ale ludzie, którzy chcieli badrziej ode mnie, ciężko pracowali – mają. Tak więc czas zakasać rękawy i rozwijać swoje firmy! Do dzieła.

Leave a comment